1-op-1 strategiesessie

Heb je het al een tijd zelf geprobeerd maar levert het nog niet het resultaat op waarop je had gehoopt? Wil je geen heel traject maar hulp bij een concreet marketing vraagstuk?

Dan is een 1-op-1 strategie sessie dé oplossing voor jou.

Misschien twijfel je over je website, de inzet van je social media of heb je last van die bekende blinde vlek. Laat mij je helpen.

Tijdens een online sessie bekijken we wat je tot nu toe allemaal gedaan hebt. Ik denk mee welke kansen er voor je liggen en kijken we samen welke oplossing het beste bij jou past en hoe je dit aan kunt pakken.

Wil je het niet langer allemaal zelf uitvinden maar een duidelijke richting en een plan waar je zelf mee aan de slag kunt?

  • Je bent al actief op social media en je website is live. Je deelt regelmatig berichten maar er komen maar weinig reacties op. Laat staan klanten.
  • Je twijfelt of je op het goede pad zit waardoor er uiteindelijk niks op papier komt.
  • En als je dan wat hebt geschreven, komt je perfectionisme om de hoek kijken: ‘Hallo! Is dat wel goed genoeg? Ben ik nu niet net als al die anderen??’
  • Je hebt echt wel veel ideeën en plannen maar je komt er maar niet uit hoe jij jezelf nu het beste op de kaart zet.
  • Er is zoveel mogelijk op online marketing gebied: social media, e-mail funnels, weggevers, adverteren, SEO, SEA, podcasts, nieuwsbrieven… je wordt er draaierig van!

 Herken je dit? Dan is een 1-op-1 strategiesessie iets voor jou.

Misschien komt het volgende je ook bekend voor

  • Je steekt veel tijd en energie in je online zichtbaarheid maar het levert je nog niet voldoende klanten en omzet op. Hierdoor krijg je het gevoel dat je tijd aan het verspillen bent.
  • Je voelt je gefrustreerd omdat je de problemen bij je potentiële klanten ziet, maar je weet niet hoe je ze kan bereiken om met JOU te willen werken.
  • Je mist een sparringsmaatje en hebt het gevoel dat je er helemaal alleen voorstaat.
  • Krijg jij je merkverhaal maar niet lekker op papier. Je wil niet hetzelfde doen als al die anderen maar hoe krijg je nu iets origineels op papier?
  • Klanten komen via via op je pad maar je wil hier meer de regie op hebben en zelf de leukste klanten aantrekken.
  • Je hebt misschien wel een traject overwogen maar vindt dat voor nu teveel van het goede. Je wil met een specifiek vraagstuk aan de slag zodat je daarna zelf weer verder kunt.

Zie je dit wel zitten?

Tijdens de sessie vraag ik je het hemd van het lijf zodat we samen tot jouw kernboodschap komen. Waar sta jij voor? Waar ben jij uniek in? En waar onderscheid jij je van al die anderen?

We kijken naar wat nu al goed loopt en wat je anders zou willen. Met welke klanten je wil werken en op welke manier. Daarbij is het belangrijk om te bepalen wat past bij jou als ondernemer. Want alleen zo wordt marketing leuk en hou je het ook vol.

Door dit alles helder in kaart te brengen en duidelijke keuzes te maken, levert dit je tijd focus en energie op zodat je niet urenlang aan je website hoeft te knutselen of berichten en stories aan het maken bent voor social media die niet aanslaan. Zonde! Met een duidelijk plan wordt marketing weer leuk in plaats van een tijdrovend moetje.


“Where focus flows, energy flows.” - Tony Robbins

Wat kun je verwachten?

Voorafgaand aan de strategiesessie ontvang je een uitgebreide vragenlijst. Zo kan ik me voorbereiden en leer ik jou en je bedrijf alvast kennen. Zo kunnen we meteen de diepte in.

We spreken elkaar via Zoom. Je kunt je tijdens het gesprek volledig focussen op het gesprek en de vragen want je hoeft niet mee te schrijven. Na de sessie krijg je namelijk van mij de opname zodat je tijdens het gesprek vrijuit kunt vertellen. Je hoeft namelijk niet mee te schrijven. Vaak hoor je in tweede instantie ook weer nieuwe dingen en doe je extra inzichten op.

Tijdens de sessie stel ik je een hele hoop vragen en laat ik jou praten. De kern zit meestal een laag dieper dus vertel alles wat er in je op komt. Ook al voelt dit voor jou misschien als onlogisch of minder relevant.

We bespreken waar jij tegenaan loopt of wat je lastig vindt. We kijken samen naar waar jouw kansen en mogelijkheden liggen en welk aanbod hierbij past.

Naast jouw unieke merk hebben we het ook over jouw klant. Met wie werk je graag en hoe zorg je ervoor dat deze persoon niets liever wil dan met jou samenwerken?

Na de sessie krijg je van mij de opname van onze sessie en ga je aan de slag. Vaak borrelt er na zo’n sessie nog van alles in je op. Daarom kun je tot twee weken na onze sessie je vragen en twijfels nog voorleggen via de mail. Zo heb je nog twee weken lang je eigen marketing hulplijn!

Na de strategiesessie weet jij wat je te doen staat en kun je vol focus en energie weer lekker zelf verder.


“Hope is not a strategy.”

- Vince Lombardi -

Praktische informatie

Je kunt direct een sessie inplannen op een moment dat jou het beste uitkomt. Direct na het boeken van de strategiesessie ontvang je per mail een link naar een online afspraken planner en kies je een datum en tijdstip dat past in jouw agenda.

In die mail ontvang je ook de link naar de vragenlijst. Vul deze zo uitgebreid mogelijk in zodat ik me goed kan voorbereiden en jij zoveel mogelijk uit de sessie haalt.

De online afspraken planner maakt automatisch een Zoom link aan voor onze videocall zodra jij een datum geprikt hebt. Deze ontvang je in je mailbox en dan zien we elkaar op het door jou gekozen moment. Makkelijker kan niet!

De investering voor de 1-op-1 strategiesessie bedraagt €447,- exclusief BTW


Klanten over Soof

Ik liep al langer tegen mijn website teksten aan te hikken. Ik had zin om concreet gefocust aan de slag te gaan. En ik had geen zin in een heel traject. Daar zag ik tegenop. Een strategiesessie was precies wat ik nodig had. Lekker praktisch van start, weer energie, flow en vaart in mijn project rond het opzetten van de website en het bepalen van mijn positionering. Je hebt me echt op weg geholpen. De juiste vragen en discussies tijdens de sessie. En je aanzet voor mijn Home page en About page. Super fijn! Ik ben heel enthousiast over onze samenwerking. Je hebt een fijne energie, stelt de juiste vragen en geeft goede adviezen. Je hebt me geholpen om concreet stappen vooruit te komen in de communicatie en positionering van mijn agency.

Veelgestelde vragen