De Content Wizard
Niet langer schieten met hagel of 'even wat online slingeren'
Instant inspiratie is fijn. Maar op het moment dat je nodig weer wat online moet zetten, kijk je wanhopig naar een knipperende cursor. Dan toch maar weer een tip delen??
Hoe kun je consistent zichtbaar zijn met strategische content? Zonder saai te worden en in herhaling te vallen?
De Content Wizard helpt je super praktisch en eenvoudig! Met een Braindump voor al je ideeën on the go. En een strategische planning voor al je content. Zonder vast te zitten in een strak keurslijf vol moetjes.
Al je ideeën, content pijlers én strategische plannen op één plek. De basis voor content die raakt en zorgt voor actie.
Een 'go to tool' voor al je content
Als je echt wat wil bereiken met je online zichtbaarheid, is een goede voorbereiding ontzettend belangrijk. Er is echt verschil tussen alleen maar zichtbaar zijn en je doelgroep echt bereiken en raken.
Je wil je doelgroep in beweging brengen, prikkelen, inspireren. En uiteindelijk wil je dat ze in actie komen. Door met jou samen te gaan werken of ze betrokken te maken. Wat je doel ook is, simpelweg blijven zenden is een no go.
Je wil een 'go to tool' waar je al je ideeën in kwijt kunt en waarmee je strategisch aan je online zichtbaarheid werkt. Geen tijdverspilling online maar lekker doelgericht voor een beter resultaat. Want content maken voor je bedrijf doe je niet voor je hobby. Het moet wel wat opleveren. Je kunt je kostbare tijd maar een keer besteden. Dan wel graag met resultaat.
Van Braindump tot slimme planning
Je hebt een goed beeld van je doelgroep of ideale klant. Je hebt een mooi aanbod en je weet waar jij goed in bent en je klant mee kan helpen.
Maar dan? Hoe vorm je dat nu om tot prikkelende content? En wanneer moet je wat plaatsen? Daar helpt de Content Wizard je stap voor stap doorheen.
Het begint als een eenvoudige invul oefening van de belangrijkste onderdelen als je ideale klant, je aanbod en jouw expertise. En zo werk je het verder uit totdat je een goed gevulde tool hebt waar je steeds weer naar terug grijpt.
Met een simpele Braindump: de plek waar je al je inspiratie in kan droppen zodra het opborrelt (meestal is dat niet wanneer je achter je bureau zit).
En een slimme planning om de beste content op het juiste moment te delen. Zo begin je nooit te laat met delen voor een lancering en denk je slim vooruit.
Creativiteit killer?
Je kent ze wel, de strakke tegelbordjes op Instagram. Of de 'zo hoort het' templates die je moet volgen voor succes. Als iets killing is voor je creativiteit dan zijn het dit soort keurslijven.
Daarom is de Content Wizard zo opgezet dat je zoveel mogelijk vrijheid houdt maar wel dichtbij je eigen merk en je doelgroep blijft. Geen content gevangenis maar juist een hulpmiddel om je creativiteit te blijven prikkelen zonder met alle winden mee te waaien.
Klaar om aan de slag te gaan voor de beste content voor LinkedIn, Instagram, je blog, een podcast of misschien wel TikTok?
“Stop met zenden en ga een slim en strategisch aan de slag.”
Hoe werkt het?
De Content Wizard is in Trello gemaakt, een super gebruikersvriendelijke tool. Je hebt geen voorkennis nodig om hiermee aan de slag te gaan. Ik leg je uitgebreid uit hoe de Content Wizard werkt en wat je ermee kan. Je hoeft het niet allemaal alleen uit te vinden. Ik support je er doorheen.
Inclusief uitleg over het bepalen van vaste thema's, de Braindump en een planning.
Wat levert het op?
De tijd van schieten met hagel is voorbij. Je bent consistent zichtbaar zonder te zwabberen met je boodschap. Je weet wat je wanneer moet delen waardoor je doelgroep geprikkeld wordt en aanhaakt op jouw content. Want daar doe je al die moeite voor!
Je hoeft nu alleen nog een vast blok in je agenda te zetten om ermee aan de slag te gaan. Easy does it!
Wat kost de Content Wizard?
De compleet ingevulde Content Wizard kost 88,- ex btw. Uiteraard krijg je er een duidelijke uitleg bij hoe het werkt, wat het slimst is om te doen en hoe je het voor jezelf in kunt richten. Zo kun je er direct mee aan de slag en het helemaal voor jouw bedrijf inrichten.
Stop met ad hoc zenden en word consistent zichtbaar met content die prikkelt en je doelgroep in beweging brengt.
“Focus on being productive instead of being busy.”