De Content Wizard
Niet langer schieten met hagel of 'even wat online slingeren'
Instant inspiratie is fijn. Maar op het moment dat je nodig weer wat online moet zetten, kijk je naar een knipperende cursor. Je weet ook wel dat alleen tips en weetjes delen niet genoeg is.
Hoe kun je consistent zichtbaar zijn met strategische content? Zonder saai te worden en in herhaling te vallen?
Het wordt makkelijker en leuker met een slim plan. Zonder vast te zitten in een strak keurslijf vol moetjes. Want dat blokkeert je creativiteit.
Je wil een 'go to tool' waar je al je ideeën in kwijt kunt en waarmee je strategisch aan je online zichtbaarheid werkt. Geen tijdverspilling online maar een gericht plan voor een beter resultaat.
De juiste voorbereiding is cruciaal
Als je echt wat wil bereiken met je online zichtbaarheid, is een goede voorbereiding ontzettend belangrijk. Er is echt verschil tussen zichtbaar zijn en je doelgroep bereiken en raken. Content maken voor je bedrijf doe je niet voor je hobby. Het moet wel wat opleveren. Je kunt je kostbare tijd maar een keer besteden. Dan wel graag met resultaat.
Je wil je doelgroep in beweging brengen, prikkelen, inspireren. En uiteindelijk wil je dat ze in actie komen. Door met jou samen te gaan werken of ze betrokken te maken. Wat je doel ook is, simpelweg blijven zenden is een no go.
Alles wordt beter met een plan
Je hebt een goed beeld van je doelgroep of ideale klant. Je hebt een mooi aanbod en je weet waar jij voor staat. Maar dan? Hoe vorm je dat nu om tot een concrete content strategie? Daar helpt de Content Wizard je stap voor stap doorheen.
Het begint als een eenvoudige invul oefening van de belangrijkste onderdelen als je ideale klant, je aanbod en jouw expertise. En zo werk je het verder uit totdat je een goed gevulde tool hebt waar je steeds weer naar terug grijpt:
- Op de momenten waarop je ineens inspiratie hebt voor content (meestal is dat niet wanneer je achter je bureau zit).
- En wanneer je aan de slag gaat met het uitwerken van je content! Bijvoorbeeld in de vorm van LinkedIn bijdragen, artikelen, Instagram reels, posts of stories of wie weet zelfs wel toffe TikToks.
“Stop met zenden en maak een slim en strategisch content plan.”
Creativiteit killer?
Je kent ze wel, de strakke tegelbordjes op Instagram. Of de templates waar je binnen moet blijven voor succes. Als iets killing is voor je creativiteit dan zijn het dit soort keurslijven. Daarom is de Content Wizard zo opgezet dat je zoveel mogelijk vrijheid houdt maar wel dichtbij je eigen merk en je doelgroep blijft. Geen content gevangenis maar juist een hulpmiddel om je creativiteit te blijven prikkelen zonder met alle winden mee te waaien.
Hoe werkt het?
De Content Wizard is in Trello gemaakt, een super gebruikersvriendelijke tool. Je hebt geen voorkennis nodig om hiermee aan de slag te gaan. Ik leg je uitgebreid uit hoe de Content Wizard werkt en wat je ermee kan. Je hoeft het niet allemaal alleen uit te vinden. Ik support je er doorheen.
Wat levert het op?
De tijd van schieten met hagel is voorbij. Je bent consistent zichtbaar zonder te zwabberen met je boodschap. Je weet wanneer je wat moet delen waardoor je doelroep geprikkeld wordt en aanhaakt op jouw content. Want daar doe je al die moeite voor!
Wat kost de Content Wizard?
De compleet ingevulde Content Wizard kost 88,- ex btw. Uiteraard krijg je er een duidelijke uitleg bij hoe het werkt, wat het slimst is om te doen en hoe je het voor jezelf in kunt richten. Zo kun je er direct mee aan de slag en het helemaal voor jouw bedrijf inrichten.
Stop met ad hoc zenden en wordt consistent zichtbaar met content die prikkelt en je doelgroep in beweging brengt.
Let op: De Content Wizard is verkrijgbaar tot 31 december 2022.
Na aankoop maak je een kopie voor eigen gebruik. Daar heb je lifelong toegang toe.
“Focus on being productive instead of being busy.”