Online Instagram training

Instagram

Instagram is nog steeds een van de snelst groeiende sociale mediakanalen van dit moment. De kracht van Instagram zit in het visuele aspect, de foto’s en afbeeldingen. Maar hoe zet je dat nu zakelijk in?

Vragen waar ondernemers vaak mee zitten:

  • Hoe zet je visuele communicatie in?
  • Hoe vind je goede hashtags (#)?
  • Hoe werkt dat algoritme?
  • Wat kan ik met Instagram Stories?
  • En hoe maak ik mijn account tot een succes?

Op deze vragen (en meer) krijg jij antwoord tijdens de online training Instagram voor bedrijven.

Wat gaan we doen?

Tijdens het eerste deel (28 mei) leg je een goede basis voor Instagram. Deze basis kun je ook kunt gebruiken voor je andere social media accounts.

  • Hoe doe je een doelgroep onderzoek? Wat wil de online klant?
  • Hoe zet je online je bedrijf neer als sterk merk?
  • Hoe zet je je Instagram bio slim in?
  • Is een visuele strategie belangrijk en hoe pak je dat aan?

In deel twee (2 juni) komt aan bod:

  • Hoe zet je Instagram Stories in om klanten te bereiken?
  • Wat is IGTV en wat kun je ermee?
  • Hoe lees je de statistieken en hoe kan het je helpen?
  • Hoe maak je goede content (berichten en stories)?
  • En uiteraard, hoe laat je je account waardevol groeien?

Aan het eind van de training weet je waar jij je op moet richten om te groeien, heb je volop ideeën voor goede berichten en stories en beschik je over een aantal slimme tools om die berichten te maken en in te plannen.

De training is praktisch opgezet en je kunt er meteen mee aan de slag.

    Voor wie?

    Je gebruikt Instagram zakelijk en hebt de basis in de vingers. Je weet dus hoe je berichten en stories plaatst. Tijdens deze training geef ik je uiteraard tips over hoe de app werkt en waar de knoppen zitten.  Maar je leert vooral hoe je Instagram strategisch in kunt zetten om meer klanten naar je toe te trekken. Dus echt een stap verder dan af en toe wat op op je account plaatsen.

    Hoe werkt zo’n online training?

    Je volgt de training via een webinar omgeving. Na je inschrijving ontvang je een link naar het webinar. Via deze link heb je toegang tot het webinar. Je hoort mij, je ziet de presentatie in beeld en je kunt al je vragen stellen via de chat.

    De training wordt opgenomen, zo kun je alles nog een keer rustig terugkijken. Daarnaast ontvang je een werkboek met de belangrijkste onderdelen van de training plus werkbladen om je account goed op te zetten!

    Data en kosten

    De training wordt in twee delen gegeven.

    Op donderdag 28 mei en dinsdag 2 juni, beide starten om 09.30u en duren ongeveer 1,5 uur. De kosten voor een training zijn 119,- exclusief btw.

    Na aankoop van je kaartje ontvang je een aanmeld link voor het webinar én een vragenlijst. Op basis van jouw antwoorden maak ik de training meer op maat. Ga er dus echt even voor zitten zodat je meer uit de training haalt.

    Doe je mee? Koop nu je kaartje via de knop hieronder!